עריכת מפגש מקוון ביוניקו

Print Friendly, PDF & Email

מרצים יקרים שלום,

 

מדריך זה ילווה אתכם בהקמה ובניהול מפגש מקוון במערכת יוניקו.

יוניקו הוא יישום אינטרנטי נוח וידידותי המיועד לפגישות וירטואליות ולמידה סינכרונית.

 

שלב א'  כניסה לפורטל
שלב ב'  הקמת מפגש מקוון
שלב ג'-  ניהול ועריכת המפגש
שלב ד'-  הקלטות ודוחות

 

 

שלב א' – כניסה לפורטל

1. היכנסו לפורטל מרצה בקישור https://my.oranim.ac.il/Michlol3/login/login_teacher.html

הקלידו מספר ת.ז. וסיסמה ולאחר מכן לחצו על כניסה.

 

 

2. היכנסו לאתר ה- Moodle  בו תרצו להוסיף מפגש מקוון.

 

שלב ב' – הקמת מפגש מקוון

3. בעמוד הראשי של אתר הקורס, יש ללחוץ על הפעלת עריכה.

 

 

4.  כעת יש ללחוץ על הוספת משאב או פעילות.

 

5.  בחלון שיפתח יש לבחור בפעילות בשם יוניקו – מפגש מקוון וללחוץ על הוספה.

 

6. כעת יש להקליד את שם החדר. ניתן להזין גם הנחיות, מועד המפגש ולשנות את שפת הממשק. לסיום לחצו על שמירה.
שימו לב! חדר שנפתח באתר קורס יהיה פתוח וזמין לסטודנטים ללא הגבלת זמן. במידה ורוצים לסגור או להסתירו מהסטודנטים, יש להסתיר את הרכיב על ידי לחיצה על הסתרה בהגדרות הפעילות.

 

 

7. ברכות, יצרתם חדר למפגש מקוון. על מנת להיכנס לחדר יש ללחוץ על שמו בעמוד הראשי של הקורס.

 

שלב ג' – ניהול ועריכת המפגש

 

כניסה למדריך לחצו כאן

 

שלב ד' – הקלטות ודוחות

11. לצפייה בהקלטות ובדוחות המפגשים יש ללחוץ על הקלטות/דוחות בעמוד הראשי של הקורס.

 

 

logo-it

2018-03-20T14:44:24+00:00