דיווח היעדרות מרצה

מדריך זה ילווה אתכם צעד אחר צעד בדיווח על היעדרות דרך פורטל המרצה.

שלבים:

שלב א' – כניסה לפורטל הסגל
שלב ב' -דיווח היעדרות

שלב א' – כניסה לפורטל הסגל

1. היכנסו לפורטל המרצה בקישור https://my.oranim.ac.il/Michlol3/login/login_teacher.html

הקלידו מספר תעודת זהות וסיסמה ולאחר מכן לחצו על כניסה.

new-log-in

שלב ב' – דיווח היעדרות

1. בסרגל הכלים העליון עמדו עם העכבר על בקשות וערעורים ובחרו ב- בקשות סגל.

absence-b1

2. ברשימת הבקשות בחרו ב- הודעה על היעדרות מרצה.

absence-b2   

3. מלאו את הפרטים הדרושים ולחצו על  הצג מפגשים.

absence-b3

4. כעת תיפתח רשימת המפגשים המתוכננים בטווח התאריכים בו דיווחתם על היעדרות. סמנו את  המפגשים אותם תרצו לבטל. לסיום, לחצו על שמור.

לידיעתכם!

כאשר מסומן "ביטול מפגש", הודעת הביטול נשלחת באופן אוטומטי לסטודנטים, למזכירות החוג וכ"א בהוראה.

מרצי תואר שני שימו לב!
בעת מילוי טופס ההיעדרות נא להסיר את הסימון V מ"ביטול מפגש", זאת כדי שהודעת ביטול שיעור לא תישלח באופן אוטומטי לסטודנטים. מזכירות ביה"ס ללימודי מוסמך תמשיך לטפל בהיעדרויות כמקודם.

absence-b4

5. בחלון שנפתח פרטו את הנימוק להיעדרות וצרפו אישור בקובץ על-ידי לחיצה על בחר קובץ. באפשרותכם לצרף אישור במועד מאוחר יותר (עד 14 יום ממועד משלוח ההודעה). הסבר על צירוף קובץ במועד מאוחר יותר תמצאו בהמשך.

absence-b5

צירוף אישור כקובץ

1. אם לא צירפתם קובץ לבקשתכם , היכנסו ל-מסך בקשות סגל, וברשימת הבקשות שהוגשו לחצו על האייקון המסומן.

new-absence-b1

2. במסך שנפתח תוכלו לעדכן את סיבת ההיעדרות ולצרף אישור בלחיצה על צרף אישור.

absence-c1

3. כעת תוכלו לעדכן את הנימוק להיעדרות ולצרף את הקובץ בלחיצה על כפתור בחר קובץ. לסיום לחצו על כפתור שלח.

absence-b5

בהצלחה,

logo-it

2017-11-06T09:01:56+00:00