מדריך זה ילווה אתכם צעד אחר צעד בעריכת הגדרות אתר קורס קיים ב- moodle.

שלבים:

שלב א' – כניסה לפורטל המרצה

שלב ב' – עריכת הגדרות אתר הקורס

 
שלב א' – כניסה ל- moodle מתוך פורטל המרצה

1. הזדהו במסך הכניסה לפורטל המרצה.

ניתן להיכנס לפורטל המרצה בקישור הבא:

https://my.oranim.ac.il/Michlol3/login/login_teacher.html

new-log-in

2. לחצו על לשונית השיעורים שלי

grades-teacher-b1

3. לחצו על אייקון ה- moodle של הקורס הרצוי

moodle6

שלב ב'- עריכת הגדרות אתר הקורס

1. אתרו את בלוק הניהול

course-sett01

2. לחצו על ניהול הקורס

course-sett02

3. בחרו הגדרות

course-sett03

4. שם הקורס (מלא וקצר) וקטגוריית הקורס מעודכנים אוטומטית ממערכת המידע של מכלול, ואין צורך לעדכנם.

course-sett11

5. בשדה זמינות ניתן להחליט האם לחשוף או להסתיר את הקורס לסטודנטים ברשימת הקורסים שלהם.

מומלץ להזין תאריך תחילת הקורס. התאריך שימושי כאשר עובדים במבנה נושאים שבועיים, וליומני מעקב של הקורס.

אין צורך להקליד ערך בשדה מספר זיהוי הקורס.

course-sett2

6. תקציר הקורס מוצג בעמוד הראשי של רשימת הקורסים, בטרם הכניסה לאתר הקורס. בנוסף, מנגנון החיפוש של moodle מחפש מילות מפתח גם בתקציר הקורס, לכן מומלץ להזין תקציר תמציתי, המכיל נושאים מתוך הקורס.

כמו כן, ניתן לצרף קבצים נלווים לתקציר הקורס, אשר מופיעים גם הם לפני הכניסה לקורס, בפסקת התיאור של הקורס.

course-sett3

7. כדאי לדעת- ניתן להרחיב את חלונית הטקסט של תקציר הקורס, ובכל חלונית לעריכת טקסט ב- moodle.

course-sett4

8. בהגדרות תצורת תוכן הקורס ניתן לבחור חלוקת המשבצות לפי נושאים, שבועות, פרקים ותתי פרקים, על פי מבנה הקורס.

ניתן להגדיר מספר שבועות/נושאים, ולשנות על פי הצורך.

course-sett5

9. להגדרות נוספות ומתקדמות ניתן לפתוח את הכותרות.

course-sett6

10. בסיום עריכת ההגדרות, יש לשמור את השינויים.

course-sett8

 

בהצלחה,

logo-it