מרצים יקרים שלום,
המדריך שלהלן ילווה אתכם בהעלאת מסמכים חסרים.
לפניכם קישור למדריך הנ"ל, עבור פורטל המרצה החדש. שימו לב לשינויים!
לקראת שנת הלימודים הפורטל הקיים לא יהיה זמין ולכן, אנו ממליצים להתחיל להשתמש בפורטל החדש.
שלבים:
שלב א' – כניסה לפורטל
שלב ב' – העלאת מסמכים חסרים
1. היכנסו לפורטל מרצה בקישור https://my.oranim.ac.il/Michlol3/login/login_teacher.html
הקלידו מספר ת.ז וסיסמה ולאחר מכן לחצו על כניסה.
2. לחצו על שליחת המסמך החסר.
3. בחלון שנפתח לחצו על בחירת קובץ, בחרו את הקובץ הנדרש ולסיום לחצו על שלח.
בהצלחה!