סטודנטים יקרים שלום,

מדריך זה ילווה אתכם במילוי והגשת טופס מקוון לבקשת מלגת אורנים לסיוע בשכר לימוד.

שלבים:
שלב א – כניסה לפורטל
שלב ב – הגשת טופס מקוון

 

שלב א' – כניסה לפורטל סטודנט

1. היכנסו לפורטל הסטודנט בקישור https://my.oranim.ac.il/michlol3/login/login_student.html

הקלידו מספר ת.ז וסיסמה ולאחר מכן לחצו על כניסה.

milga2

 

שלב ב' – הגשת טופס מקוון

2. בדף הבית, תחת שירותים נוספים, לחצו על מלגות, בקשת מלגה אורנים.

milga3

 

3. כעת יש לקרוא ולאשר את כתב ההסכמה.

milga4

 

4. קראו היטב את ההוראות בראש המסך ומלאו את הנתונים בהתאם. לסיום יש ללחוץ על שמירה ומעבר לדף הבא.

*שימו לב! בתחתית העמוד הראשון, בהערות, חובה למלא את סיבת הבקשה!
בנוסף, בקשות שלא ימולאו כנדרש ולא יצורפו להן המסמכים הנדרשים לא ידונו!

milga5

 

5. במסך זה יש למלא את הפרטים הרלוונטיים ולסיום ללחוץ על שמירה ומעבר לדף הבא.

milga6

 

 

6. במסך זה סמנו V בשורה המתארת את מצבכם האישי. אם מופיע אייקון האטב בשורה אותה סימנתם, יש ללחוץ עליו ולצרף מסמכים רלוונטיים, לסיום יש ללחוץ על שמירה ומעבר לדף הבא.

milga7

 

7. במסך ההכנסות יש למלא אחר ההוראות.  שימו לב! זהו המסך האחרון לבקשת המלגה, בדקו שוב כי כל הפרטים מולאו והמסמכים צורפו. לאחר השליחה לא ניתן לעדכן פרטים!milga8

 

 

בהצלחה,

logo-it