מרצים יקרים שלום,

מדריך זה ילווה אתכם ביצירת מטלה ומתן ציונים למטלה ב- moodle.

 

שלבים:

שלב א' – יצירת מטלה חדשה
שלב ב' – בדיקת מטלות

 

שלב א' – יצירת מטלה חדשה

1. בראש העמוד הראשי של אתר הקורס, לחצו על הפעלת עריכה.

 

 

2. לחצו על הוספת משאב או פעילות.

 

3. באזור הפעילויות, בחרו מטלה ולחצו על הוספה.

 

4.הכניסו שם למטלה והנחיות (אופציונאלי, ניתן להכניס כטקסט או כקובץ). ניתן להציג את ההנחיה בעמוד הראשי של אתר הקורס.

 

5.  זמינות המטלה:
א. אפשר הגשות מ – פתיחת ההגשה. ביטול "פעיל" יאפשר הגשה מיידית.

ב. מועד הגשה.

ג. מועד הגשה סופי (חובה) – לאחר תאריך זה לא תהיה אפשרות כלל להגיש את המטלה.

ד. תזכורת למתן הציון לפני התאריך הצפוי – מתזכר את המרצה בלבד.

שימו לב! יש להקפיד כי שני תאריכי ההגשה יהיו זהים. במידה ומועדי ההגשה אינם זהים, עבודות שיוגשו בין התאריכים יוצגו כעבודות שהוגשו באיחור.

6. בסוגי מענה ניתן להגדיר את תצורה הגשת המטלה. ברירת המחדל היא הגשת קובץ, אך ניתן גם להגדיר הגשת טקסט מקוון. ניתן להגביל את כמות וגודל הקבצים ובטקסט מקוון את מספר מילים.

 

7. בהודעות ניתן לקבוע האם לקבל התרעות למייל על הגשות.

 

8. תחת ציונים ניתן להגדיר את סוג הציון ושיטת הניקוד.

 

שלב ב' – בדיקת מטלות

1. לחצו על שם המטלה.

 

2. במסך זה יוצגו סך המשתתפים ומספר העבודות שהוגשו. לחצו על הצגת / מתן ציונים להגשות.

 

3. כעת תראו את רשימת הסטודנטים וליד כל אחד את קובץ ההגשה. לחצו על ציונים.

 

4. במסך המטלה תוכלו: א. לעבור בין הדפים השונים של העבודה. ב. לחפש משתמש. ג. לכתוב הערות על גבי המסמך. ד. להזין ציון מספרי. ה. לכתוב משוב מילולי. ו. להכניס משוב כקובץ. לסיום לחצו על שמירת שינויים.

.

 

לא לשכוח לשמור! בעת השמירה ניתן לעבור ישירות לסטודנט הבא.

 

 

בהצלחה,

logo-it