סגל יקר שלום,

לאחרונה, הותקנה עבורכם תוכנת "Harmony" מחברת CheckPoint”", במחשבי הסגל המנהלי במכללה.

מדובר בתחליף מתקדם ומשופר לאנטי וירוס, אשר מספק אבטחה מוגברת למחשבים שלכם.

מדריך זה, יספק לכם הסבר אודות התוכנה וכן היכרות עם תרחישים אפשריים בעת שימוש בה.

חלק א' – הכרות עם "Harmony" 

חלק ב' – "Harmony" בדפדפן

חלק ג' – הורדת קבצים

חלק ד' – סיוע ותמיכה

 

חלק א' – הכרות עם "Harmony"

יופיע אייקון חדש (צורת מפתח) על המסך בשם Check Point Harmony (הרמוני). הגישה אליו היא דרך החץ הקטן בתחתית הימנית/ שמאלית של המסך.

בעת לחיצה על האייקון, תוכלו לצפות במפרט פעולות התוכנה.

חשוב לדעת שתהליך התקנת התוכנה הינו תהליך הפיך, שמור ובטוח. עם זאת,לכאורה, יכולים לקרות מספר תרחישים:

  1. קבצים 'יעלמו'.
  2. תוכנות לא עובדות/לא נפתחות/עובדות לא תקין.
  3. קבצים לא ירדו/ירדו לאט מהאינטרנט.
  4. אתרים לא יאפשרו להיכנס אליהם.
חלק ב' – "Harmony" בדפדפן

לאחר התקנת האנטי וירוס, יופיע תוסף לסריקת קבצים בדפדפנים:

*Google Chrome

התוסף לא יופיע בגישה מהירה באופן אוטומטי, על מנת להגדיר זאת, יש ללחוץ על תוספים (אייקון פאזל) ולסמן הצמדה (Pin) עבור התוסף Harmony Web Protection.

*Microsoft Edge

*Firefox

 

חלק ג' – הורדת קבצים

כל קובץ שיורד למחשב, עובר סריקה מלאה והרצה של הקובץ בענן, לכן ההורדה תהיה קצת יותר איטית.

תרחישים לגבי הורדות קבצים:

1.קובץ עבר סריקה בהצלחה וירד תקין.

2.במהלך הסריקה נמצאו פריטים בקובץ שהם חשודים:
* קישורים זדוניים בקבצי וורד או PDF יכולים להימחק או לא להיפתח.
* לסיומת שם הקובץ תתווסף הסיומת הבאה: cleaned.
* במידה והקובץ שהורדתם הוא מאתר מאומת ובטוח וחסר תוכן, תוכלו ללחוץ על“Get Original” ולקבל את הקובץ המקור.

3.קובץ לא בר סריקה:
ישנם קישורים של הורדות קבצים שהמערכת אינה יודעת לסרוק מסיבות טכניות ולכן ההורדה יכולה להיכשל.

אם מופיעה השגיאה המצולמת, יש ללחוץ שוב הורדה.

חלק ד' – סיוע ותמיכה

בכל בעיה, אנא פנו לסתיו במוקד התמיכה באמצעות מייל בלבד (its@oranim.ac.il) עם מקסימום פרטים ואם נדרש גם צילום מסך.

אנו מבטיחים לכם טיפול מהיר בכל בעיה – תקבלו תיעדוף, שום דבר לא נעלם/ בלתי אפשרי – הכל יטופל.

בהצלחה!

logo-it