במדריך זה נלווה אתכם בהוספת קבוצת דיון לאתר הקורס ב- moodle.

שלבים:

שלב א' – הוספת פורום
שלב ב' – עריכת הגדרות הפורום

 

שלב א' – הוספת פורום

1. לחצו על הפעלת עריכה.

 

2. לחצו על הוספת משאב או פעילות ובחרו בפורום. לסיום לחצו על הוספה.

 

 

שלב ב' – עריכת הגדרות הפורום

3. הזינו שם לפורום ותיאור (אופציונלי).

 

 

4. בחירת סוג הפורום

להלן פירוט סוגי הפורום העומדים לרשותכם:

א. פורום רגיל לשימוש כללי – הפורום הרווח ביותר: כל משתמש יכול לפתוח דיונים חדשים ולהגיב בדיונים קיימים.

ב. דיון יחיד– המרצה פותח דיון אחד והסטודנטים יכולים רק לראות או להגיב לאותו עניין בלי לפתוח דיונים חדשים.

ג. כל אחד מפרסם דיון אחד בלבד– לכל סטודנט אפשרות ליצור דיון חדש אחד.

ד. פורום "כתיבת תשובה נדרשת לצפיה בדיון" (Q&A) – כל דיון הינו שאלה שהמרצה מזין. הפורום דורש מהסטודנט להגיב לשאלה בטרם יוכל לראות את התגובות האחרות לשאלה.

ה. פורום רגיל מוצג בתצורת בלוג – זהה לפורום רגיל לשימוש כללי. הדיונים מוצגים כמו רשומות הבלוג – תוכן ההודעות מוצג בכניסה לפורום ואין צורך להיכנס לכל הודעה בנפרד.

 

 

5. קבצים מצורפים והצגת ספירת מילים.

ניתן להגביל את מספר וגודל הקבצים שמשתתף יכול להעלות ולהציג את ספירת המילים.

 

 

6. מנוי לעדכונים ומעקב קריאה.

מי שרשום לפורום יכול לקבל הודעה לדוא"ל על כל הודעה חדשה בפורום. יש להגדיר מצב מנוי רצוי על פי הפירוט הבא:

מנוי ניתן לבחירה: הסטודנט יכול לבחור לקבל התרעה או לא.

מנוי מאולץ: כל הסטודנטים יקבלו התרעות באופן אוטומטי.

מנוי אוטומטי: הסטודנטים יקבלו התרעות אך יכולים לבחור להסיר עצמם.

מנוי מושבת: ללא עדכונים.

 

 

7. סף חסימה לפרסום הודעות חדשות.

ניתן להגביל את מספר הפרסומים של הסטודנט.

 

 

 

8. לסיום לא לשכוח לשמור.

 

בהצלחה,

logo-it